Заміна вкладишів Hyundai Sonata LF з двигуном G4KJ

Авто: Sonata LF GDI

Рік випуску: 2015

Тип двигуна: G4KJ

Тип АКПП: 45000-3B790

Об'єм двигуна: 2.4

Тип палива: Бензин

Пробіг одометра : 105 000 тис/км

Технічні характеристики двигуна Hyundai/KIA G4KJ 2.4 GDI
Тип - рядний
Кількість циліндрів - 4
Кількість клапанів - 16
Точний об'єм - 2359 см³
Діаметр циліндра - 88 мм
Хід поршня - 97 мм
Система живлення - пряме впорскування
Потужність - 180/201 к.с.
Крутний момент -  231/251 Нм
Ступінь стиснення - 11.3

Тип палива - АІ-95
Екологічні норми ЄВРО 5/6

Встановлюється на такі автомобілі: Hyundai - Grandeur 5 (HG) 2011 - 2016, Grandeur 6 (IG) 2016 - 2019, Santa Fe 3 (DM) 2012 - 2018, Santa Fe 4 (TM) 2018 - 2020, Sonata 6 (YF) 2010 - 2015, Sonata 7 (LF) 2014 - 2020, Tucson 3 (TL) 2015 - 2021. KIA - Cadenza 1 (VG) 2011 - 2016, Cadenza 2 (YG) 2016 - 2019, Optima 3 (TF) 2010 - 2015, Optima 4 (JF )2015 - 2020, Sorento 2 (XM) 2012 - 2014, Sorento 3 (UM) 2014 - 2020, Sportage 4 (QL) 2015 - 2021.

На автосервіс Гловіс Авто звернувся клієнт щодо діагностики двигуна. Після огляду на підйомнику, майстром було помічено, що двигун має ознаки розбирання та ремонту в минулому. Клієнту було запропоновано провести інспекцію колінчастого  валу, шатунів та насоса оливи. Це дуже важливо, щоб запобігти дороговартісного ремонту в майбутньому. Клієнт дав згоду та після розбирання було виявлено що попередній ремонт двигуна був зроблений неякісно, особливо колінчастий вал який був кривий, який згодом був проточений та відбалансований нашим автосервісом. 

  

Якби ці роботи не були виконані, з високою вірогідністю знадобився би дороговартісний ремонт через 10 - 15 тисяч км пробігу.

Які роботи виконувались: Зняття/встановлення двигуна, Зняття/встановлення передньої кришки ланцюга ГРМ, Зняття/встановлення підона ДВЗ, Зняття/встановлення бугельної плити, Заміна вкладишей корених, Заміна вкладишей шатуних, Мийка агрегатів, Заміна оливи АКПП (6 ступен )

Запчастини встановлюємо за оригіналом TM Hyundai/KIA та ОЕМ Korea

21421-2G100 - Сальник колінвала

24431-2G101 - Направляюча ланцюга ГРМ

24461-2GGA0 - Направляюча цепі оливного насоса

24471-2GGA1 - Направляюча цепі оливного насоса

24470-2G803 - Гідронатяжний механізм оливного насоса

24410-2G810 - Натяжний механізм ланцюга ГРМ

M3109A - Вкладиш корений к-кт 0.25

R3109A - Вкладиші шатунні 0,25 к-кт

21020-25150 - Полукільца колінвала

21443-2G000 - Ущільнювач колінвала (задній)

23121-25060 - Шестерня колінчастого вала

28323-2GGA1 - Привод заслінок колектора впускного

26300-35505 - Фільтр оливи

SNATFVI200 - Олива трансмісійна 6 л S-OIL ATF DEXRON VI

  

Компанія Гловіс Авто рекомендує проводити інспекцію колінчатого валу, вкладишів та насосу оливи на автомобілях з двигунами G4KJ та G4KH. Звичайно кожний випадок індивідуален. В цей раз ми точили, тому що двигун вже робився і робився не правильно. В інших випадках коли двигун попередньо не ремонтувався, нами змінювалися тільки вкладиші які мають проблеми з нано напиленням. Висновок! Дороговартісний ремонт можно попередити проводячи даний вид інспекції та своєчасне проходження планового технічного обслуговування.

Гловіс Авто – Ваш надійний партнер в обслуговуванні автомобілів Hyundai, KIA та Genesis