Кількість
|
Вартість
|
||
|
Група Renault, що виробляє автомобілі з 1898 року, приділяє основну увагу міжнародній експансії для того, щоб вирішувати головні технологічні завдання майбутнього та розвивати свою стратегію прибуткового зростання. Для цього компанія активно розвиває синергії на рівні п'яти своїх марок (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine і LADA), у сфері електричного транспорту і в рамках Альянсу з Nissan і Mitsubishi Motors. Транснаціональна Група налічує наразі 40 виробничих майданчиків і 12 700 точок продажу, що забезпечують робочими місцями більше 180 000 висококваліфікованих співробітників. З 2016 року компанія бере участь у Чемпіонаті світу з автоспорту Формула-1 разом з заводською командою, завдяки чому має змогу однією з перших випробовувати та впроваджувати новітні розробки в практику Групи Renault.
Прогрес поєднання зусиль, досвіду та розробок підтверджується показниками: в 2019 році Група Renault продала майже 3,8 млн автомобілів в 134 країнах.